« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt je namijenjen učenicima s teškoćama u razvoju (TuR), u dobi od 7 do 14 godina koje ćemo podučavati pomoću STEAM pristupa (prirodne znanosti, informatika, inženjerstvo, umjetnost i matematika) . STEAM pristup potiče polaznike da istražuju okolinu na nov i zanimljiv način, a primjenjivat će se kroz dnevne aktivnosti, projekte, iskustveno učenje, aktivnosti u prirodnim i virtualnim okruženjima, aktivnosti sa web 2.0 alatima. Projekt će biti integriran u Kurikulum Centra a provodit će se u 4. razredu kroz obrazovni proces većine nastavnih predmeta i međupredmetnih tema. Kroz STEAM pristup i STEAM interdisciplinarne sadržaje u nastavi pridonijet ćemo kvalitetnom i suvremenom obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju.
U ovom projektu sudjeluje 10 škola iz 8 europskih zemalja: Litva, Latvija, Hrvatska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Ujedinjeno Kraljevstvo i Turska.
Glavni ciljevi za učenike i nastavnike u ovom projektu su:
- primjena STEAM pristupa;
- poticanje kreativnosti i znatiželje;
- poticanje interesa za istraživanje i eksperimentiranje;
- poticanje i razvijanje samopouzdanja i izražavanja;
- unaprjeđivanje informatičkih vještina i razvijanje vještine kodiranja;
- promoviranje komunikacije i saradnje sa drugim zemljama partnerima;
- unapređivanje projektnih aktivnosti dijeljenjem primjera dobre prakse i učenjem od drugih partnera.
Za sve partnere u eTwinning projektu "STEAM for SEN" učenici 4. razreda su izradili prigodne čestitke i ukrase te se fotografirali u prostoru škole koji su prigodno ukrasili učenici i nastavnici Centra.
Učenici 4. razreda u prosincu su provodili zanimljive pokuse pomoću balona u sklopu eTwinning projekta "STEAM for SEN" . Upoznali su statički elektricitet, izradili autić i pumpu za vodu koje pokreće zrak iz balona, naučili su kako se balon može "sam napuhati", slikali su balonima, bušili ih štapićima (a da ne puknu?!) i još mnogo toga...
Više možete vidjeti u nastavku.
Tijekom studenog 2020.g. proveli smo čitav niz STEAM aktivnosti na otvorenom koristeći prirodne materijale (lišće,plodove, grančice)., osobito iz područja matematike i likovne kulture. U jednom od gradskih parkova učenici su sakupljali otpalo lišće. Imali su zadatak sakupiti po 10 listova različite boje, veličine i oblika. Na kraju smo od prikupljenih materijala izradili jesensku mandalu s više od 100 elemenata. Na školskom igralištu smo sortirali prikupljene materijaleprema boji, veličini, obliku i količini. Brojili smo, zbrajali, oduzimali, igrali matematičke i logičke igre, crtali...
Maskota projekta "STEAM for SEN" je Malac Genijalac. Učenici su izradili nekoliko ukrasnih i uporabnih predmeta sa zadanim motivom.
Obilježavanje Europskog tjedna kodiranja u 4. razredu našeg Centra započelo je aktivnostima kodiranja bez računala. Nakon toga učenici su svoje prve korake kodiranja napravili u online aplikaciji Run Marco a uključili su se i u tečaj za početnike u kodiranju na web stranici Code.org.. Ove aktivnosti provode se u sklopu eTwinning projekta "STEAM for SEN".
Slike pogledajte u nastavku.
U listopadu smo proveli online glasanje za logotip projekta, učenici su izradili svoj poster i uključili smo se u obilježavanje EU Code Week-a.
Naš logotip koji je izradila razrednica 4. razreda Dubravka Kocanjer, odabran je većinom glasova sudionika te će biti službeni logotip projekta.
Tijekom rujna učenike smo upoznali s projektom. Zadatak za učitelje bio je izraditi logotip i poster projekta prema zadanim propozicijama.
Dodatno smo izradili i bojanku za učenike koju u nastavku možete prelistati online ili preuzeti u pdf formatu.