« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt je namijenjen učenicima s teškoćama u razvoju od 7-13 godina. U njemu sudjeluju učenici iz desetak škola diljem EU: Litva, Latvija, Hrvatska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka i Turska. Kroz njega ćemo detaljno obraditi svako od pet osjetila i dati učenicima priliku da istraže svijet oko sebe. Projekt će se integrirati u obrazovni proces kroz međupredmetne sadržaje u 3. razredu našeg Centra.
eTwinning projekt "My S.E.N.ses investigation" dobio je nacionalnu oznaku kvalitete. Hvala učenicima koji su sudjelovali u ovom projektu i hvala roditeljima koji su nastavili s provođenjem projekta za vrijeme nastave na daljinu. Ove školske godine učenici 4. razreda nastavit će suradnju sa školama partnerima na novom projektu "STEAM for SEN".
Svi učitelji sudionici projekta dobili su zahvalnicu za sudjelovanje u projektu.
Završni zadatak za učenike bila je mini knjižica za evaluaciju projekta. Dio učenika evaluaciju je odradio od kuće.
Kako bi se utvrdile dobre i loše strane kao i kvaliteta projekta provedena je anketa za učitelje.
Projekt je ocijenjen najvišom ocjenom. Svi sudionici su izrazili spremnost za daljnju suradnju.
Provođenje planiranih aktivnosti nastavili smo i u svibnju unatoč pandemiji COVID-a 19 i nastavi od kuće. Ovaj mjesec je bio predviđen za istraživanje osjeta na otvorenom.
Tijekom svibnja učenici su većinu aktivnosti proveli kod kuće sa svojim roditeljima. Dragi roditelji hvala Vam na suradnji!!
Ponovili su sve što smo do sada naučili o osjetima.
Krajem svibnja, po povratku u školu nastavili smo istraživati osjete u školskom vrtu.
Slušali smo pjev ptičica, dodirivali površine različite teksture, probali smo vlasac, mirisali lavandu i ruže, promatrali svoje sjene...
U nastavku pogledajte slike provedenih aktivnosti.
Zadatak je bio izraditi plakat na temu Ostani kod kuće - ostani siguran. Ovo je naš uradak.
I tijekom nastave na daljinu nastavljamo s provođenjem eTwinning projekta. Učenicima zadatke zadajemo online.
3. ožujka se obilježava Međunarodni dan uha i sluha stoga je ovaj mjesec bio posvećen istraživanju osjeta SLUHA.
Istraživali smo različite zvučne podražaje, slušali i prepoznavali zvukove iz neposredne okoline. Slušali smo i svirali na različitim instrumentima i sami izrađivali jednostavne instrumente. Uspoređivali smo zvukove, igrali LOTO igru sa zvukovima. Svirali na češlju, igrali se ritmom i stvarali tjeloglazbu. Izradili smo i isprobali telefon od papirnate čaše, rješavali radne listove i još mnogo toga.
U nastavku pogledajte slike i video uratke.
Tijekom veljače proveli smo niz radionica kojima smo obilježili Dan sigurnijeg interneta, upoznali mnoštvo Web 2.0 alata (Avatarmaker, Jigshaw Planet, Bomomo, Kaleidoscope Painter, Colorillo, LearningApps) i silno se zabavili. Igrali smo se i učili pomoću naših novih digitalnih tableta dobivenih u sklopu kurikularne reforme "Škola za život". Više o provedenim aktivnostima pogledajte u nastavku.
U siječnju istražujemo osjet vida.Igramo se svjetlom, sjenom, bojama, oblicima i sami izrađujemo didaktičke materijale.
U prosincu smo istraživali okuse. Isprobavali slano, gorko, slatko, kiselo i ljuto; sortirali sličice, rješavali radne listiće i ispekli božićne kolačiće.
Tema za studeni bio je osjet mirisa. Prepoznavali smo ugodne i neugodne mirise, izradili interaktivnu igru razvrstavanja ugodnih/neugodnih mirisa i radni list koje su koristili sudionici iz svih zemalja.
U nastavku možete isprobati igru i preuzeti radni list.
Učenicima smo pročitali zadanu priču "Mojih 5 osjeta", te su sada oni imali zadatak izraditi poster na temelju priče koju su slušali. U tome im je pomogao i učenik 7. razreda L.M..
Prvi zadatak bio je predstaviti državu, školu i učenike, te izraditi poster i prijedlog logotipa projekta.
Ovo je bio zadatak za učitelje.