« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
PROCJENA STANJA I POTREBA ŠKOLE:
U Centru se provodi odgoj, obrazovanje i rehabilitacija za učenike s teškoćama u učenju i razvoju, u programu OŠ i SŠ. Obrazovni sadržaji i rehabilitacijske aktivnosti prilagođavaju se kako individualnim sposobnostima i mogućnostima, utjecajnim teškoćama kod učenika, tako i potrebama razrednih odjela (RO) i odgojno obrazovnih skupina (OOS).
S obzirom na različite vrste primarnih i utjecajnih teškoća, specifične uvjete rasta i razvoja učenika, preventivne aktivnosti različite vrste i razine paralelno se primjenjuju s odgojno - obrazovnim i rehabilitacijskim postupcima.
Opća prevencija provodi se kroz posebno prilagođene sadržaje zdravstvenog i građanskog odgoja, aktivnosti na satovima razrednog odjela, program prevencije grada Karlovca, projekte suradnje s redovnim OŠ i SŠ grada Karlovca i suradnju sa službama podrške (zdravstvena i socijalna skrb, odjel za maloljetničku delinkvenciju PU Karlovac).
Potrebe za selektivnom i indiciranom prevencijom proizlaze iz postojanja niza rizičnih činitelja i njihovog značajnog utjecaja na rast i prilagodbu učenika s teškoćama u učenju i razvoju. Centar planira realizaciju niza programskih aktivnosti i sadržaja u svrhu ublažavanja nepovoljnih činitelja i poticanja i jačanja zaštitnih činitelja razvoja i prilagodbe učenika.
Rizični činitelji:
Specifični uvjeti rasta i razvoja (na razini djeteta, socijalno ekonomski status obitelji),
Specifičnosti kognitivnog razvoja, procesa učenja i usvajanja znanja, vještina i navika,
Poteškoće u rješavanju različitih situacija (vršnjački odnosi, igre, promjene u doživljavanju i ponašanju).
Zaštitni činitelji:
Razvoj suradnje svih uključenih u odgojno obrazovni proces (učenik, roditelji, vršnjačke skupine, djelatnici edu. reh. profila i srodnih struka),
Mogućnost interdisciplinarnog, timskog pristupa učenika, razrednom odjelu i obitelji,
Kontinuirano praćenje i provedba širokog spektra rehabilitacijskih i preventivnih aktivnosti u funkciji poticanja učenja, razvoja i prilagodbe učenika s teškoćama.
CILJEVI PROGRAMA ŠKOLE :
Stjecanje i očuvanje osobnih i socijalnih kompetencija prema individualnim sposobnostima i mogućnostima učenika tijekom školovanja,
Usvajanje osnovnih znanja, vještina i navika o zdravlju, ophođenju, suradnji svih članova školske zajednice,
Poticanje i podrška u zadovoljavanju potreba za ljubavlju i pripadanjem, zabavom, slobodom, kreativnošću i samopoštovanjem.
AKTIVNOSTI PROGRAMA :
Predavanja, iskustvene i kreativne radionice, inkluzivne aktivnosti – projekti suradnje, audio – vizualni materijali, demonstracije, savjetovanja, evaluacije.